Question Hoe vuile methamfetamine schoonmaken

jeff

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier en ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen om de makkelijkste manier te vinden om mijn vuile meth op te ruimen. Het heeft even in de vuilnisbak gelegen en er zit nu wat vuil in.
Mijn idee was om het op te lossen in water en het te filteren. Daarna kan ik het water uitkoken en zou ik schone kristallen over moeten houden, toch?
Bij voorbaat dank.

Attachments

• 79y2hNmgRj.jpeg
    79y2hNmgRj.jpeg
    4.4 MB · Views: 317

Daveibrilator23

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Ik gebruik aceton om schoon te maken... doe wat zout in een kopje en voeg aceton toe... het zout verwijdert water uit de aceton en dat is wat je moet gebruiken om je Stuff .... schoon te maken.

Verbeter me als ik het helemaal mis heb.

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
72
Bedankt voor het idee van het zout! Ik heb pure aceton gebruikt

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Employee
Solutions
4
Reaction score
1,534
Deals
1
Goede methoden zijn onder andere ijskoude aceton (100%, gedroogd met magnesiumsulfaat of 3A moleculaire zeef) dat een spoeling is. Kokend hete 99+% isopropylalcohol op dezelfde manier gedroogd is geweldig 🤩 en het verdampte en 3e is gedestilleerd water. Het lost zoveel dingen op dat het niet veel tegenhoudt. Maak het eerst fijn voor elke methode. Aceton, zelfs watervrij, lost sommige meth op. Dus laat het niet weken.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
118
Ik heb geprobeerd om IPA 99% en aceton 99% zuiver te drogen met magnesium, en elke keer was het resultaat een fout. Elke keer dat ik het deed kreeg ik magnesiumpoeder drijvend in het vloeibare deel, en het was helemaal onmogelijk om ze eruit te filteren.
Ik heb ook gelezen dat water + NaCl niet mengbaar is met aceton en IPA, dus waarschijnlijk is het een goede manier om dergelijke zuivere oplosmiddelen te drogen.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Employee
Solutions
4
Reaction score
1,534
Deals
1
Om de een of andere reden (high door meth) heb ik zuivering beschreven. Stof het af en rook het. Het oplossen in een beetje water en het door een filter laten lopen lijkt zelfs overkill. Weet je welke reactanten en bijproducten er waarschijnlijk in zitten? Erger dan vuil zeker

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
72
Omdat ik geen groot metalen blik wilde kopen, kocht ik nagellakverwijderaar Aceton. Het is 100%, maar ik had niet gemerkt dat er een kleine hoeveelheid Denatonium Benzoaat in zit, waar ik nog nooit van gehoord had, maar blijkbaar beginnen ze het nu overal in te stoppen. De reden dat ze Denatonium Benzoaat overal in beginnen te stoppen is omdat het blijkbaar de bitterste stof is die de mens kent. Het is blijkbaar zo bitter dat een kleine hoeveelheid in de aceton het bijna onmogelijk maakt voor een mens om te drinken. Ik heb er nooit aan gedacht om aceton te drinken, maar blijkbaar doen veel meisjes op nagellakfeestjes dat wel (ik wist niet eens dat nagellakfeestjes bestonden). Het is wat ze in antivries zijn gaan stoppen zodat honden het niet zouden drinken.

Blijkbaar is de bitterheidsdrempel 0,05 deeltjes per miljoen (ppm). In mijnbouwtaal is dat 1/2 gram per ton! Dat is 1/2 mm per KM! Voor mensen is het ergens rond de 10 ppm bitters dat je keel dichtklapt en je mond ongecontroleerd begint te doen wat hij moet doen om de bitterheid te verdrijven. Meestal veroorzaakt dat een whiplashachtige nekbelasting. (Dat las ik net, een beetje vreemd hè)

Hoe dan ook, ik wilde weten of iemand anders dit ook is tegengekomen en wat tips krijgen.

Ik heb de aceton nu in de vriezer liggen, klaar om wat producten een goede wasbeurt te geven. Omdat ik het oraal inneem, maak ik me zorgen dat de Denatonium Benzoate het gereinigde product te bitter maakt om naar binnen te krijgen. Ik probeer ->🤪

Mijn plan is om gewoon een beetje te reinigen en te kijken hoe het uitpakt. Ik denk dat aangezien het product op zichzelf al super bitter is, wat is een beetje meer? Ik dacht er ook aan om cola te proberen om het naar beneden te krijgen. Maar als het zo bitter is als ik denk dat het zal zijn... is dat misschien veel cola in één keer?

Ik ben er 90% zeker van dat als ik het in een shot whisky of tequila zou doen, mijn mond niet zou merken dat ik het bedrogen heb tot het te laat is! En dan nog een cola of misschien een lepel suiker? Maar helaas... Ik ben gestopt met drinken. Het leek me een goed idee op dat moment 😒

Wens me succes!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Employee
Solutions
4
Reaction score
1,534
Deals
1
Ja, het verandert de smaak een beetje. Mijn vrouw wil hem niet roken nadat hij met aceton is afgespoeld. Ze zegt "jakkes, wat heb je ermee gedaan?" De laatste tijd heb ik veel baat gehad bij 100 ml kokende iso per gram, even roeren en dan door het Buchner-filter. Meestal blijft er ongeveer 15% van het gewicht aan onbekende kristallen achter in het Buchner-filter. Mogelijk MSM
.