Buy Saltsyre 37 %.

Conduct any deals through escrow or you will lose money!

Jantjeehv

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hej mine herrer, jeg har ledt efter saltsyre 37 % i et stykke tid nu. Men alle de steder, jeg har kigget på, sælger ikke til private, er der nogen, der kender en god adresse, hvor jeg kan bestille det?

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Der er helt sikkert sider, hvor man kan købe dette, men man skal alligevel udfylde en slutbrugererklæring. så er det ikke noget problem

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Det er heller ikke et krav..., f.eks. kan du gøre det samme med 30.

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
196
lol i NL er det begrænset til 10 % (Gamma, Praxis), det er bare brutalt. Du kan bestille 31 % fra Allegro og andre onlinebutikker og markedspladser (sandsynligvis også Amazon). 37 kan være sværere at få fat i, men hvis du insisterer, kan du destillere det selv eller overveje at bruge gasformig HCl i stedet for saltsyre (vandig HCl), som måske alligevel er langt bedre, da der ikke kommer vand ind i RM. Men det har sine egne udfordringer, såsom "hvor får jeg fat i 96 % svovlsyre?"

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Nej, Holland er begrænset til 30 % for forbrugere, hvilket er højt nok til alle formål. 37% tilføjer ikke rigtig noget udover MASSER af dampe

Det er nemt at finde. Gå ind på Google og skriv: zoutzuur 30%.
tryk på enter og klik på et af de første 5 resultater.

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
98
H2SO4 96%+ er ikke så svært at få fat i. Men du skal lede grundigt og ikke være bange for at få nogle spørgsmål.
Eller, afhængigt af hvor meget du har brug for, og om du har brug for andre begrænsede ting, kan du starte en virksomhed som leverandør (forhandler) af kemikalier.

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
196
I EU vil ingen sælge dette til dig som forbruger uden en registreret virksomhed. Disse spørgsmål omfatter "hvad er dit virksomhedsregistreringsnummer?" og "har du udfyldt denne oplysningsformular, der er obligatorisk for kemikalier, der er reguleret som udgangsstoffer til sprængstoffer?" Jeg vil fraråde at forsøge at købe det som forbruger, da sælgere er forpligtet til at rapportere mistænkelige transaktioner, herunder købsforsøg.

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Jeg købte det som forbruger, de første 3 flasker, og fik det næste dag.
Jeg bestilte en kasse med 36 stk. nogle dage senere.

Men ja, man skal faktisk lede efter det og bruge lidt tid på at finde en butik, som ikke kender reglerne, eller som kender dem, men ignorerer dem.

edit: (jeg kan nu se, at det endda er til salg på bol.com, selvfølgelig ikke mærket som svovlsyre)

dongeneral

Don't buy from me
New Member
Language
🇩🇪
Reaction score
0
Hvad tilbydes det som på webstedet?

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language